källman

Hejsan, kikade tillbaka lite och insåg att mina inlägg just nu innehåller endast text och nån enstaka telefonbild. För dåligt må ja säga. Men kameran ligger och ruttnar i kameraväskan och jag vettefan vad jag ska knäppa på heller. Så tills vidare får det vara jäkligt tråkigt.

Ellen kom iallafall till mig igår och vi gjorde ju ingenting, hade bra tråkigt. Men det slutade med att vi tog bussen in till stan med Bea och Emelie och vandrade sen från navet upp till Madde. Träffade en massa folk och hade trevligt, sen blev vi hämtad och la oss typ sen. Vet inte varför, men kände mig jäkligt pigg när jag vaknade runt sju. Så här är jag halv åtta på morgonen och är redo för fotbollsträning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0