Jag

Nu har jag tråkigt igen.

Jag har insett att min senaste kyss: var rätt onödig
Jag har lärt mig: att inte släppa in folk helt och hållet så snabbt
Jag trodde aldrig att: det skulle bli som det inte fick bli
Jag lyssnar på: covers just nu
Jag pratar: när jag vill säga nått. vilket antingen är ofta eller inte ofta alls
Jag tycker om: mina vänner väldigt mycket
Jag avskyr när folk: ljuger
Min bästa vän är: Jennifer, Julia, Ellen och Alicia
Bästa tiden i mitt liv var: är det här året.
Om jag fick en sak i hela världen: skulle det vara några önskningar.
Jag är: som ja är.
När jag lagar mat: har jag dåligt tålamod
Det sexigaste yrket är: typ kanske, nä jag vet inte
Det är charmigt när: någon gör något så man blir varm i hela kroppen
Jag är rädd för: hur det kommer bli med exakt allt.
Den värsta känslan är: när jag verkligen känner att det inte går. och när man känner sig som världens mest värdelösa människa
Den bästa känslan är: lycka
Jag är bäst på: att skjuta upp saker.
Jag är sämst på: att göra skolarbeten i god tid.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en fågel. coolt att flyga och att kunna bara dra vart man vill, när man vill. dom slipper gå i skolan, fast jag vill inte bli skjuten
Jag kommer alltid att vara: jag? haha det där lätt mesigt
Det finaste som finns är: glädje.
I sommar: har typ allt roligt varit redan. jag börjar jobba om en vecka, sen är det skola igen
Sist jag verkligen grät var: när jag såg på extreme home makeover igår
Jag kan inte: förstå mig på vissa människor.

En person du skulle kunna göra allt för - pappa
En person du älskar - Jennifer hägglund
En person som alltid finns där för dig - ellen källman
En person som saknar dig - Alicia
Den person du kysste senast - robin.
En person som är värd guld för dig - julia nordlöf
En person som är kul - alicia
En person som är gullig - jag vet inte.
Den person du senast fick ett sms ifrån - jennifer
Den person som senast låg i din säng - vet inte
En person som du har haft roligt med - elin wikberg
En person som alltid har varit något extra för dig - ellen
En person som du kallar för älskling - ingen
Den person du senast var på bio med - utvecklingslaget


Kommentarer
Postat av: alicia

hur kan du skriva att ingen saknar dig???????????????????????????????toka!!!!!! jaq saknar dig älsklingsvännis <3 puss

2011-07-20 @ 00:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0