I never told you

Hej påre. Har tagit en liten paus i allt upphängande. Eller ja, de var snarare borren som behövde laddas. Så jag hamnade här. Och förövrigt så hatar jag när det ska jävlas när man håller på och grejar. Tre av hyllorna måste ha tagit flera timmar att hänga upp känns det som. Nu är vi på femte, och den sjätte får vi ta nån annan dag då vi måste ha, typ gipsplugg tror jag det heter. Men bokhyllorna ska upp innan dagens slut iallafall. Och mina teckningar på dörren. Och lite doftljus. Och min väggdekor som jag köpte för över ett halvår sen. Bilder ska nog kunna komma upp senare också. Älskar att göra om på rummet. Småsaker förändrar ju allting, haha blir lycklig då ja. Men jag varnar er verkligen för före bilderna..... H E M S K A. Jag skäms typ. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0