hey ho

DU ÄR JUST NU

glad - japp!
arg - nej
ledsen – nee
pigg – nja
törstig - nej
kramsugen – jorå
besviken – nepp
trött - ja
pepp - nej
hungrig - nej
sjuk – nej
frisk - arå
sur - nej
irriterad - nej
uttråkad - ja

SENASTE
du pratade i telefon med - pappa
du smsade med – ellen
du pussade – robin
du åkte bil med - mamma 
du gick promenad med - ellen
du busringde till – haha ingen aning
du msnade med – är aldrig inloggad där
du spottade på – haha på? inte spottar jag på folk elle
du blev utskälld av – moder jord
du fick ett samtal av – pappa
du fick sms av – ellen

UNDER VECKAN HAR
du gjort något du egentligen inte ville - ja säkert,
du skämt ut dig - ja.
du kastat pärlor på svin - neppp
du kramat en vän som betyder mycket – ja
du bråkat med någon du hatar - nej
du ringt fel person - nej
du gråtit - nej
du solat – ja
du pussat någon – ja
du varit ute i regnet – lite kanske
du umgåtts med en speciell person – japp, vännor
du haft kuddkrig - haha ne
du skrattat åt någon annans skämt – ja
du har inte skrattat åt någon annans skämt - kanske de
du gått nattpromenad - ne
du spillt ut vatten på golvet - nej
du laddat mobilen - ja
du förstört något – ne
du slagit någon – inte hårt och seriöst isf
du gjort något du ångrar nu – jag vet inte
du terroriserat någon - haha ne
du spottat på någon - men nä
du badat i badkar - nej
du missbrukat musik - ja
du pratat med någon längre än fem timmar - jag tror inte de
du dragit skämt som ingen förstod - haha har ja säkert
du haft vattenkrig – nej
du sett film - ja
du pluggat – aldrig
du matat fiskar - nej
du tagit fel person – nej
du kastat slangbella - nej
du fiskat - haha ja :o
du tappat rösten - nepp
du sovit en hel dag - nej

VEM
Vem är i rummet med dig? - michaela och anton
Vem fick du senast sms av? - ellen
Vem tänker du på nu? - ingen
Vem pratade du senast i telefon med? - pappa
Vems hus var du senast i? - maddes
Vem sa du senast jag älskar dig till? - pappa
Vem önskar du var med dig nu? - jag vet inte
Vem är din favoritsläkting? - har ingen favorit, dom e g r y m allihop
Vem i din skola går dig mest på nerverna? - jaru finns säkert nån jobbig jävel

VAR
Var är din telefon? - bredvid mig
Var är din mamma? - ute på altanen
Var sover du? - i mitt rum kanskee
Var handlar du mest? - på indiana, hahahhaha
Var fick du tag i tröjan du har på dig? - hm
Vart åkte du bil senast? - hem från torpshammar
Var i ditt rum är du? - är inte ens där

VAD
Vad åt du senast? - en oreokaka
Vad drack du senast? - saft
Vad har du för färg på dina byxor? - svart
Vad är den närmaste saken som är röd? - antons leksaksgubbe
Vad gillar du mest i skolan? - biblioteket, haha
Vad har du på fötterna? - ingenting
Vad är din favoritfärg? - svart och vit
Vilken film såg du senast? - the unknown
Vad hör du just nu? - nikelodeon

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng? - ja
Hånglat på en bio? - nepp
Hånglat i skogen? - jag tror inte de
Tyckt att din kusin är het? - nej
Målat om ditt rum? - ja
Dansat framför en spegel? - haha ja -.-
Fått hicka? - ja
Dumpat någon? - när jag var typ, skitliten
Stulit pengar från en kompis? - verkligen inte
Hoppat i en bil med folk du just träffat? - nej
Varit i slagsmål? - nej
Smugit ur ditt hus? - nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0