heroes

Tjabba! Sitter här och skriver med en hand, går bra segt. Blåser håret samtidigt som jag uppdaterar lite. Har nyss kommit ur duschen och försöker snabba på lite. Så jag gör allt samtidigt. Gick över till big brother förut och hjälpte honom ta ner en jävla massa skit, in i bilen och planen var att åka och slänga skräpet och sen käka. Men då hamnade vi mitt i en grej så det drog ut på tiden, men sen kom A och vi kunde åka. Satt oss på indiana och tröck i oss varsin pizza, så nu sitter jag här och funderar på om jag verkligen ska ta shortsen. Magen växte och de känns inte alls som en bra idé längre. Men vi får se.

Julia och Anny kommer nog förbi sen innan vi åker in till staden, Ellen jobbar så hon kommer väl lite senare skulle ja tro. Jag hoppas på en grym kväll, och det kommere nog bli också med tanke på vilka människor jag har omkring mig. Älskar att leva livet alltså, är bra lycklig ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0