friday I'm in love

Hejsan. Sitter här och sjunger lite, oroar mig lite för att det hörs ut, men det skiter man väl! Pappa väckte mig vid tolv och sa hejdå, klev upp och tog mig en macka. Sen la jag mig framför en rulle i soffan, bra skönt. Har dock inte sett klart än, datorn vart för intressant. Har sen dess bestämt lite med Julia, provat shorts och försökt komma på vafan jag ska ha på mig ikväll. Ett part shorts är bra i bena, men det ser ut som jag har snopp i dom. Dom andra är väldigt tajt i benen, men bra annars. Såååå ja, haha hur fan gör man dårå..... Tänker iallafall trotsa mina blåmärken och nog köra shorts ändå. Men man vet ju aldrig med mig, lär ju sluta med jeans ändå -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0