closer

Hejsan. Jag sitter för en gångs skull inte i sovtröjan, vilket mirakel. Drömde sjukaste drömmen inatt, vill skratta bara jag tänker på det. Haha så jävla ful.

Har byggt ihop den andra bokhyllan idag, bra jobbat. Nu fattas bara nån sorts borr så ska grejorna upp sen. Kommer förhoppningsvis före- och efterbilder då. Vet dock inte om jag vill visa förebilder, haha ser ut som ett skämt alltså. Helt allvarligt också, hemskt. 

Fick ett mms av Jens igår, "Snart inflyttning!!" ↓
 
Haha.. Så nu är det på gång iallafall. Hihi kommer bli så bra. Hoppas jag.

Vid fem ska jag åka in på birsta med Jennifer och Bettan. Får se hur länge vi blir kvar, tror Jullan ville hitta på nått efter också. Om hon inte hänkar med redan på birren så att säga. Men vi märker väl. H e j d å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0