carry

Ursäkta att det bara blir en massa skrivande nuförtiden, det är väldigt fattigt på bildbiten. Men kameran är hos pappa och jag är ju inte där, dock ska jag dit senare idag så då kanske jag tar med den.

Iallafall så vaknade jag ganska tidigt idag. Har sovit som skit inatt då jag har bränt mig på ryggen och rumpan, så varje rörelse inatt har gjort ont. Regnet öser ner till och från, och jag har ingen aning om vad vi ska göra ikväll. Men det ska väl lösa sig under dagen, hoppas det iallafall.

Tror håret blev bra också, men det lär väl märkas mer när jag ska fixa det senare.

Har suttit i säkert en timme och läst en tjejs blogg. I vissa inlägg beskriver hon sina känslor så jäkla väl, hon skriver så fint och jag tycker det är häftigt när man vågar skriva ut så kraftigt vad man känner. Ibland känner man till och med hur nära man är på att släppa en tår eller två, riktigt fint må jag säga. Jag vill också kunna skriva sådär, men framför allt våga.

Kommentarer
Postat av: Hny.

Värmde att läsa det där, tack så hemskt mycket! :)

2011-07-02 @ 12:03:02
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0