bm

Jamen tjena. Klockan slår snart 0240 och här sitter jag. Ska snart gå och lägga mig. Har haft det kuligt på gatufesten ikväll med tjejorna, har träffar finfina folk och åkt sjuka karuseller. Får tacka Söderberg för det alltså!

.....
Igår for jag in till biteline och käkade med laget, bra gott. Vart jäkligt mätt dock, men va gör det om hundra år liksom? sen mötte jag upp ellen och vi vandrade ner till och kikade på rix fm festival. Träffade jennifer och julia sen som vi vandrade med, och till sist for vi hemåt med johnny. sov inte hemma inatt.

idag vandrade ja hem strax innan ett, svängde in till jullan en sväng innan jag gick vidare hem och duschade. sen käkade ja, fixade mig, åkte bort till ellen, sen tog vi bussen in till staden. har sjöngt till september och petter och haft jäkligt kul, åkt karuseller och skrikit sönder min hals. Jag och källman tog kvart över ett bussen hem, och nu är ja här. Ska lägga mig nu. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0