bm

Men hallådär. Jag njuter av helgen och mår gott. Första jobbveckan avklarad, tre tråkigt kvar.

Jag och Ellen åkte in till birsta med Micke igårkväll, hade ju rätt kul där ja faktiskt. Var där några timmar, träffade lite folk, gick runt lite, gjorde inte så mycket, vi bara var. Sen åkte vi en sväng in till stan innan jag hamnade där ja hamnade. Lite spänning sitter ju aldrig fel de inte, så ja.

Har väl varit hemma nån timme eller två nu. Hoppade i duschen direkt när ja kom hem, och funderar på att ta mig nått att äta nu. Ska på hockeyn sen med Ellen, och till sist rullar vi vidare på nått vis till Madde i söråker. Tjejkväll låter ju bra det, blir nog det också :)

Nä nu ska jag laga mig lite mat och mysa ner mig i soffan en stund innan jag fixar mig. Det jobbigaste av allt jobbigt när det är varmt. Hua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0