big in japan

Tjabba. Klockan slår typ fem nu. Ska strax åka in till birsta så jag uppdaterar lite som tidsfördriv.

Har sen ja skrev sist fixat mig lite, vilket det har varit dåligt med på senaste tiden eftersom jag varit sjuk. Min halsfluss är borta och jag vill säga att jag svävar på moln, men det gör jag inte. Jag har fortfarande sår i halsen som aldrig verkar vilja försvinna, och det svartnar för ögonen titt som tätt. Men snart ska det nog vara kung igen.

Förövrigt så är jag oerhört pank i dessa tider. Vart alla pengar tog vägen vet jag inte, borta är dom iallafall. Nästa vecka börjar jag jobba 4 veckor framåt, och dessa pengar jag kommmer tjäna åker direkt till thailandskontot. Vi har sagt i flera veckor att vi ska boka flygstolar, men ingenting händer. Dock är det på gång skulle ja tro. Längtar efter två härliga veckor med mina fineste, kommer förhoppningsvis bli grymt.

Nej nu ska jag slänga iväg ett sms till Jennifer och höra efter när avgångstiden är. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0