A K

Jamen hej. Ännu en dag har timmarna gått alldeles för snabbt och jag sitter här med sovtröjan på igen. En dusch är det jag behöver mest just nu, men jag orkar inte. Jag är så äckligt jävla less på att inte vara 100% pigg nu. Jag har haft ont i halsen sen förra söndagen, och än idag har jag ont. Vilket har resulterat i att jag inte kunnat gått ut och springa nånting alls själv. Träningarna börjar igen på torsdag, och här sitter jag och har varit sjuk ända sen gatufestens slut. Känns inte sådär jättebra faktiskt. Om orken låg på noll innan uppehållet? Undra vart den är nu då, bara minus. Aja.

Har sett på film idag igen. Och jäklar va snygg Ashton Kutcher är alltså. S v i m m a r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0