jobbigt

okej, det här är för dig som verkligen vill läsa något härifrån men som inte får nått. slänger in några listor så det livar upp lite. jävligt tråkigt menmen.

Favoritcafé: hmmmm har inget. är aldrig på cafén typ
Favorittidning: SOLO ,
Bästa saken som händer i sommar: räknas maj som sommar, så säger jag grekland
Favoritplagg i garderoben just nu: mina mjukisbyxor. världens skönaste alltså
Längd: 176 -.-
Byter gärna garderob med: någon som har en jävligt stor
Vanligaste färgen på mina kläder: svart
I sommar kommer jag att gå klädd i: pösiga kläder som täcker allt äckligt
Men absolut inte i: bara bikini :)
Byxa eller kjol: byxa
Sminktips till allmänheten: hahahah ska jag ge sminktips???? dålig idé
Senast utlästa bok: så dumt
Mitt rum kan beskrivas som: tomt, hos ppappa. skönt hos mamma
Mig själv med tre ord: glad, blyg och ful
Jag tränar: fotboll
Jag ville bli när jag var liten: delfinskötare elller konstnär, hahaha
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: är glad jaa
Är det nåt du absolut inte äter: gröt. och ganska mkt till.
Kläder just nu: pyjamas ;p
Vad sa du senast: gonatt
Fisk eller badkruka: jag var fisk. nu är jag badkruka
Hur många kuddar sover du med: fyra
Spelar du nåt instrument: näää
Morgon- eller nattmänniska: typ båda
Sparare eller slösare: slösare mer. men jag kan ju spara om jag verkligen vill
Bästa film: finns för många för att bara kunna välja en
Har du några homosexuella vänner: nej. inte va ja vet :)
Tror du på mirakel: hmmmmmnja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: men ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två trorja
Bio eller promenad: haha bio?
Är du kittlig: haha japp
Snarkar du? inte va ja vet iaf
Stjärntecken? tvilling
Rädd för insekter? vissa
Äckligaste insekten: spindlar
Största svaghet: tänker för mycket. hahah kanske inte den största men stor
Det här är jag bra på: typ ingenting :)
Bästa bok? har ingen bästa
Vad vill du jobba som? nått kuligt
Chips, morötter eller godis? choklad
Pizza eller hamburgare? nä javene. båda
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? är piercad, vill tatuera mig. så förmodligen ja
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : går i perioder.
Gungar du på stolen? nja vene
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Gillar du att sjunga? ja men jag suger ju :D
Anser du att du är stark? nä inte direkt 
Använder du knark? nee
Kaffe, te eller inget? vatten
Har du en besatthet? nä inte va ja kan komma på


1. Hur lång är du? - för lång såklart
2. Vad vill du bli när du bli stor? - nått bra.
3. Vad pluggar du? - samhälle
4. Har du långt hår? - det är ju inte kort. men ja vill ha längre helt klart   
5. Vilken hårfärg har du? - brunt
6. Sminkar du dig? - ja
7. Har du haft sex senaste månaden? - nej
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - rosa och gult, haha
10. Har du kysst någon idag? - nej

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - nepp,
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - båda två
3. Hur många syskon har du? - ett
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - hejdå
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - minns inte
6. Hur många ställen har du bott på? - är på sjätte & sjunde nu, så 7
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - säger ingenting jag
8. Vilken familjemedlem är snällast? - pappa =)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon - vi hittar inte på saker,

KOMPISAR
:
1. När var du senast med nån kompis? - beror ju helt på det.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - jennifer såklart
3. Har du kysst nån kompis? - japp ;)
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - jappp
5. Vem har du varit kompis med längst? - ellen kkkä
6. Vem känner dig bäst? - jennifer julia o ellen skulle ja väl tro
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - några månader    
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - nja, men jag hatar aldrig deras kläder.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - nä

KLÄDER
:
1. Vad har du på dig idag? - just nu pyjamas
2. Har du bytt om idag? - ja
3. Favorittröja? - nått skönt. vet inte
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - hmmmm. schnugga kallingar kanskee
5. Har du gett bort kläder nån gång? - ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? -  haha ja huaa
7. Har du handlat kläder genom internet? - jappp
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - haha nä
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - kjol
10. Vad använder du för skor? - converse baby

VÅGAR DU
:
1. Skrika åt dina föräldrar? - men ja
2. Klä dig annorlunda? - nja
3. Vara dig själv? - ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - nä
6. Ge dig på utmaningar? - njarå
7. Ha sex på offentlig plats? - helst inte
8. Vara omogen? - jag är omogen, så ja
9. Äta småkryp? - vill inte

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - timrå gymnasieskola
2. Vad heter din favoritlärare? - sten
3. Vad är ditt favoritämne? - svenska
4. Snyggaste läraren på skolan? - vet inte vad han heter
5. Har du bra betyg? - njarå, duger väl
6. Tråkigaste ämnet? - historia och samhälle
7. Har du skolkat mycket senaste året? - nepp, duktig ja
8. Hur tar du dig till skolan? - går...
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? -

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? - haha nä
2. När tuggade du tuggummi senast? - några dagar sen typ
3. När var du på semester senast? - över ett år sen, thailando
4. Vilken färg är det på din tandborste? - grön vit trorja
5. Är ditt hår tråkigt? - väldigt
6. Vad har du för påslakan just nu? - helt olika. kexchoklad, madonna och några kuddar med massa olika saker på
7. Vem såg dig naken senast? - ja säg de
8. Hur ofta duschar du? - om inte varje dag, så varannan
9. Gillar du BUBBEL ROLLE? - vad är derå?
10. När ska du gå och lägga dig? - ja det är frågan

SOMMAR 2010
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? - säkert
Dog någon som stod dig nära? - nej
Vilka länder besökte du? - inget
Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011? okej helt ärligt, lite kärlek hade inte suttit fel
Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas? nej inget speciellt
Största misstaget? äh inget
Har du varit sjuk eller skadat dig? både och, men inget allvarligt
Bästa köpet? jadu jag vet inte
Vad spenderade du mest pengar på? olja till moppen förmodligen, jävla skit alltså
Gjorde någonting dig riktigt glad? ja
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2010? dom vanliga
Va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? gladare
Vad önskar du att du gjort mer? solat och tränat
Vad önskar du att du gjort mindre? nä jag vet inte
Hur tillbringade du midsommarafton? mormors stuga
Blev du kär i sommar? nepp
Hur många förhållanden? inget
Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? ja minns inte
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? finns det ju alltid
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2010? vet inte
Vad fick dig att må bra? dom jag spenderade sommaren med
Vem/vad saknade du? nä inget
Sommarens sötaste? nu skulle jag väl säga moa
Sommarens hetaste? okej de va faktiskt v
Sommarens största kärlek? ingen kärlek i sommar inte
Sommarens besvikelse? v
Sommarens bästa? dom jag spenderade den med helt enkelt.
Sommarens snällaste? moa

Del 1:
Igår: gjorde jag typ ingenting
I dag: gjorde jag typ ingenting igen
Imorgon: börjar skolan igen -.-
I övermorgon: har jag träning
Dagens musik: radion
Dagens klädsel: först vanliga kläder, sen fotbollskläder, nu pyjamas
Rekommendera en låt: vill inte
På TV: CSI nu
Vad vill du göra just nu? sova
Vad har du ätit i dag? schnitzel
Brukar du äta frukost? jorå ibland
Vad gör du om helgerna? inte så mycket
Brukar du bädda sängen? ibland
Hur många timmar sover du per natt? javet inte
Föredrar du att vara singel? haha nä
Är du singel? jappppp
Är du nöjd med dig själv? nej
Hur mår du just nu? king
Senaste program du såg på: csi just nu
Vad var det senaste du sa?: gonatt
Hur ofta tvättar du ansiktet?  när jag tar bort sminket, annars morgon o kväll
Vem vet mest om dig? jennifer julia o ellen skulle ja tro
Vad behöver du just nu? mycket

Del 2:
Vilket är det roligaste sms:et i din inkorg? har ju så mångaa
Vilken är din sämsta dag? onsdagar
Om du hade tiotusen kronor att skänka bort, vem skulle få dom? pappa
Vilka var du senast ute med?: typ moa
Dö lycklig och ung eller dö gammal och bitter? ska inte dö
Hur ska man göra för att verkligen imponera på dig? inte vara irriterande

Del 3:
Bästa citat du hört: jag vet inte
Kött eller bananer: kött helt klart
Beundrar inte: what
Jultomten eller påskharen: tomten, <3
Favoritland: thailand
Snyggaste stjärnan: men orka

Emmaboda eller Arboga: bryr mig inte
Rock eller pop: typ mellan
Tror du på någonting högre: va?
Vänster eller högerhänt: höger
Upp eller ned: orkarå
Estetisk eller matematisk: haha fattar ingenting ja
Vänner eller pojk/flickvän: både och är ju inte fel, men vänner

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
kille? haha gudnej

2. Har du sett din bästa vän gråta?
japp

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
tog nog inga ja eller

4. Vad åt du senast?
en macka

5. Har du fått någon komplimang idag?
njaaaaa jo av mamma

6. Har du varit med i en rättegång?
nej

7. Är du polare med grannarna?
haha nja

8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska förmodligen

9. Vilka länder har du bott i?
sverige

10. Senaste piercingen?
i örat, annars naveln

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
jag vet inte

12. Gay?
ja men gud ja

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
nää

14. Har du äggat någon?
ne

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
haha men orka derå

16.suger det här?
klart de gör

17. Har du varit på stranden?
ja

18. Har du haft en stalker?
nepp

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
ja

20. Hur bra är din syn
bäst

21. Har du varit på ett party?
har ja ju

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
aldrig

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
men kör hårt

24. Har du varit utomlands?
japp

25. Har du sett din bästa vän naken?
ja

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
alla tre har varit king

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
haha arg? dom skulle bli det värsta

28. Var är dina syskon just nu?
kanske hemma? kör lite bil? på nått jobb? i köket och äter? hur ska ja veta

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
nä jag minns ingen

30. Vem ringde dig senast?
pappa

31. Vilken tid gick du upp imorse?
blev väckt strax innan nio

32. Vad ska du göra i helgen?
nått kult hoppas ja. tror jag har cup på söndag

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
neeru

34. När var du riktigt sjuk senast?
hade typ magsjuka för några veckor sen. var jobbigt de

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
typ zäta när jag var mindre ;p

36. Vad finns i din bakficka?
har ingen

37. Har du färglinser?
neppp

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sov

39. Vad är det första du gör på morgonen?
kollar hur mkt klockan är typ

40. Vad ska du göra efter det här?
sova

jobbigt de var då.........
gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0