tvivel

gokväll. sitter här i mörkret och är skapligt less.

gick och mötte ellen&lotta på ica förut, köpte chirre och dipp och sedan vandrade vi hem till ellen. blev bjuden på tacos och jäklar va mätt ja blev. satt och pratade lite med lotta innan vi begav oss hem till mig. promenaden till mig som vanligtvis skulle gå på max 10 minuter tog oss nu en jävla tid. ellen hade en massa roligt för sig medan jag skrattade åt na, när vi väl kom till mig satt vi oss här vid datorn och gjorde ingenting. ellen kirrade dippen men inte åt vi mycket av det iallafall, sen skulle hon hem och min plan var att ta en prommis för att rensa tankarna lite. är ju alltid skönt det. dock vet jag inte om jag kom hem med mindre funderingar vilket var lite misslyckat, haha.
ska snart lägga mig och njuta av att det inte är skola imorgon.
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0