trött

tjatja

vaknade av ett sms halv sju imorse och vibrationen gjorde att jag blev skitpigg, försökte somna om men låg bara och vred på mig. så då plockade jag fram historiagrejorna och började läsa. klev upp och tänkte försöka börja iallafall men råkade fastna vid andra saker. men tänkte sätta igång nu snart.
uppdaterar väldigt lite så ja tänkte dra igenom lite snabbt vad jag gjort senaste dagarna.
drog ju in på birsta med jennifer i förrgår, hon bytte lite saker och jag fick med mig ett linne o lite smink hem. sov hos henne den natten och fan va oth var spännande alltså!!!!! haha.. åt räkor och myste på vi, trevligt de. dock somnade vi jävligt sent, vilket ledde till svår uppgång när alarmet ringde halv elva dagen efter.

fick gå till träningen, i snöstormen. var fan det värsta jag gjort och jävlar va less jag var. aldrig mer alltså. kom iallafall hem runt fyra efter en massa strul, duschade och fixade mig lite snabbt sen rullade lite släkt in. åt gomiddag och spöade skiten ur kusinerna på finns i sjön ;) sen släppte mormor av mig när dom får hem och jag agerade lite finbesök. trevlig kväll och jag tackar gudarna för att det inte snöade när jag skulle vandra hem.

ja det var mina två dagar och mer en så är det inte.
tänkte skriva lite historia nu och sedan får vi se vart dagen leder mig. tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0