tråkig kväll 2011

Alla tjejer måste göra detta test!


Andvänder du parfym? jappp
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? får inte komplimanger
Vad kollar du på först hos en kille? utseendet?
Vill du ut och festa nu? näääää
Vad är klockan? 2106
Vilken färg har din mobil? svart
Vad ska du göra nu? tänkte kanske skriva klart min engelskainlämning
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? ja
Känner du att du orkar med en fråga till? ja
Kan du gå ut utan smink? ja
Vem ringde dig senast? pappa
Vad har du för bh på dig just nu? en rosa en
Vad har du för trosor på dig just nu? vita spets
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? jaa ;) filip
Vad brukar folk få för intryck av dig? hur ska jag veta?? men förmodligen nått dåligt
Har du någon gång klätt dig horigt? nejj
Har folk kallat dej slampa? närå
Har du kallat någon för slampa? inte seriöst
Har du varit riktigt kär? arå
Är du småintresserad av någon nu? jag är inte ointresserad iaf
Har du kontakt med ditt senaste ex? sällan
vill du gifta dig? kanske
Vill du ha barn? jarå
Vill du ha en pojkvän nu? adå
Saknar du någon som du varit tillsammans med? nej

killar ska ha :

björn borg / adam underwear -
spela roll då
vitt / svart - spelar ingen roll
Tighta jeans / baggy jeans - mitt emellan?
tighta t-shirts / säckiga t-shirts - mitt i mellan? inte så tajt så dom spricker, men inte alldeless för stora heller
magrutor / helplatt - om ja måste välja, så rutor
ljust hår / mörkt hår - spelar ingen roll alls
speciella ögon / normala ögon - hur ser speciella ut då? ???
kyssas öppet / hålla handen öppet - kyssas som i tokgrovhångla?? isf hålla handen :)
utekväll med killen / hemmamys - haha utekväll i sörberge?? isf tar jag hemmamys :)
visa att han älskar dig / låtsas vara kompisar när ni är ute - visa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0