the party song

tjatja.
sitter här, rätt så nyduschad, ont i magen, och nu kom jag på att jag glömde smörja in axeln också.. aja, fixar det snart. träningen gick inte så bra, eller den började iallafall inge bra. gick bättre mot slutet men är ändå inte nöjd för fem öre. menmen, finns sånna dagar med. orka inte vara less mer, suger ju som så mycket annat.
... eller jo, min telefon kan dra åt helvete. varje gång jag ska radera sms eller liknande blir den svart, sen kommer en väntaruta i 75 år. antingen det eller så stängs den av helt. ja det är ju nice, men vad kan man förvänta sig liksom med tanke på hur mycket den kostade. haha.
AJA.

skolan var ju inte allt för jobbig idag inte. började dagen med naturkunskap, gjorde nästan klart vårat arbete, har värsta superteamet nu, king de. sen hade vi nog engelska, hände inte så mycket, tiden gick rätt snabbt också så det var ju skönt. sen hade vi dubbeltimmebild, estetisk verksamhet. grejjade en massa med lera, var kult, blev kladdig, ja hela den biten..
sen vandrade jag hem med julia, stog och pratade i sörberge en stund. vi kände glädje och ilska på samma gång, men det blir ju lätt så nuförtiden så.

nä nu ska ja gå och smörja axeln, ciaobella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0