superstar

haha vill inte ens skriva. tråkigaste bloggen i världshistorien alltså

klockan är halv elva och jag börjar om två timmar. får alltid för mig att jag ska ta längre tid på mig än vad jag faktiskt gör, duktigt. ser förjävlig ut i håret gör jag också, det är nice de .. känner inte för att gå till skolan heller, men vad ska man göra liksom. jävla skit lundvallenväg. den suger ju.
vad som händer idag förutom skola vet jag inte. hoppas det dyker upp nått under dagen iallafall, är skitless på att det aldrig händer nånting. sitter ju bara inne ja, inte så kul nej.
vill att veckan ska gå fort, vill att terminen ska gå fort så det blir sommar nån gång. vill att det ska bli maj så jag får åka iväg en stund. jävligt less på all snö som regnar från denna himmel alltså, det räcker nu. less på kylan och jag vill inte ha några läxor........... haha nä nu ska jag sluta klaga och spela lite bubble spinner. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0