sugsöndag

tjatja.
blev även denna morgon väckt fast strax innan nio denna gång. klev upp och duschade sen har jag bara legat i soffan. blev precis klar med historian och det känns jäkligt skönt, nu tänker jag inte slänga ett öga mer på det där. känns skitdåligt att det är söndag också, vill inte ha lovet ska ta slut ju. känner inte alls för att sitta i nått jävla klassrum och ha tråkigt igen, vill va trea, vill ta studenten snart. synd för mig alltså

igår var ja duktig och ställde klockan och allt, duschade, fixade mig och åkte sen till sporthallen för att kika lite på jens. sen kom mamma och vi åkte och köpte en sallad, sen hem och åt, sen åkte vi och handlade lite. kom hem, låg i soffan hela dan typ. slog på en rulle mot kvällen och sen gick ja och la mig. kulig lördag vet jag väl inte, men den dög väl. tror dock inte att idag kommer göra det. än så länge ser det mörkt ut, händer ju aldrig nått i mitt liv alltså. tråkigt

nämen nu säger ja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0