spending my time

ja vi säger väl godmorgon då. fast jag vaknade tidigt idag, trots att jag gick och la mig ganska sent. skulle försöka mig på att vara vaken länge, plus att jag ville se klart en film. dock kunde jag inte hålla ögonen öppna i soffan så då la jag mig i sängen. smsade och försökte få tag på jennifer, men antar att jag somnade mitt i allt och hittade även telefonen på golvet imorse. klev upp, la mig i soffan, pappa kom hem, sen satt jag mig här. har suttit och knaprat lite på en header, tänkte att det är dags för ny design, ska försöka fixa lite under dagen så märker vi hure går.
för övrigt har ja ingen aning om vad denna dag har att erbjuda. pappa ska iallafall på hockey och jag lär sitta här hela dan, men det funkar ju det med. ska till nordic imorgon iallafall och kika på tjejerna hade ja tänkt, får inte spela pga av axeljäveln, less' men vad ska man göra liksom..

nä nu tänkte ja grejja lite med designen, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0