ser rött

hoho. skittrött. har tryckt i mig gomat som blev bättre än vanligt också, king de.

kan ju tala om att min skoldag måste ha varit den onödigaste någonsin. jennifer vandrade förbi mig strax innan elva, sen när vi kom fram kom inte sten och lektionen var inställd. kan ju ibland vara skönt, dock inte idag. var ju jävligt kul att min nästa lektion började tre. så jag har suttit på skolan hela dagen och inte gjort ett skit, riktigt ovärt alltså. men det har gått bra ändå, kuliga vänner, en telefon och tiden gick lite snabbare iaf. gick hem med jennifer och ellen, ser ju fan ut som natt när man slutar om dagarna. kallt är det också. dags för vår nu tycker ja.

näru, nu ska mamma inom kort hämta upp mig. hem o byta om, sedan hoppas jag att hon skjutsar mig till träningen. tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0