permanent

jamen hej. satt och skrev på att inlägg igår men avbröts och det blev en massa strul. sov iallafall hos ellen inatt, vart inte alls som jag tänkt igår men det ska väl komma sådana dagar också. hade ställt klockan imorse eftersom jag skulle åka in på nordic så jag hann se några matcher. dock var jag så jävla trött så jag sov vidare. vandrade sen hem och fixade mig lite snabbt innan moder kom och skjutsade mig och jennifer in till nordic. tjejerna gick till final och sen har jag ingen aning om hur det gick. bettan hämtade oss och nu e jag hemma igen, åt lite kinamat och sen hamnade jag här. hatar att det är söndag också, vill ju ha helg ja, less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0