over my head

tja. sitter här i mörkret som många ggr förr och är typ smått less som vanligt. min armband tar i bordet varje gång jag rör min arm också vilket inte gör det bättre. kanske dags att ta av dom??? gick så sugigt på träningen sist att jag inte ens är sugen på att träna idag. ska gå upp också, k u n g .
jennifer följde iallafall med mig hem efter skolan, var ingen jobbig dag alls, hade vår första naturkunskap och ett litet litet test på engelskan, sen fick vi vandra hem. nice de. skönt med fredag imorgon, hoppas på en bra och kulig helg.  inte som förra direkt, gjorde typ ingenting och när det väl hände nått var jag bara arg. sov dock hos ellen, alltid mysigt det. menmen.
är skittrött. ska f ö r s ö k a peppa mig själv lite inför träningen, måste gå bra idag annars orkar jag inte med mig själv alltså, haha. nä hejdå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0