mindjolt

tjatja

sitter här i mörkret och undrar vad som händer härnäst. jag har mina planer, men vi märker väl hur det går med dom. skolan rullade på bra, och känns jäkligt bra att onsdagen är över, den suger. fick dock sluta tidigare från historian, satt ju riktigt fint de.
ja vandrade hem med jennifer mattias och ellen. ellen klev av hos sig, mattias hos sig, och jag o jennifer gick till indiana och köpte oss varsin sallad. gick hem till mig och åt, och hua va gott det var alltså. nicenice. hon drog för en stund sen, och här händer det ingenting som vanligt. funderar på att börja spela något annat spel än bubble spinner, kommer ju aldrig nånsin klara mitt rekord som jag klarat nu, så nu är det inge kul mer. haha ge mig ett liv och hejdå påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0