jag vågar aldrig chansa

varför känns allt helt plötsligt som skit? varför känns det som att ingenting går bra?
jag känner inte för att göra nånting, för det blir ändå bara fel.
vart tog min styrka vägen? den som fanns här bara för några dagar sen ..
varför känner jag mig så tom? men samtidigt så överfull av allt?
vägen känns så lång, allt verkar så mörkt.
jag har inte velat härifrån på flera månader, men ikväll vill jag det.
jag trodde jag hade lärt mig, men ikväll vill jag bort, jag vill slippa det här
stället och jag vill att det ska kännas bra igen. precis som det gjorde nyss.

jag har en dålig kväll och jag hatar mig själv som lägger ut det här,
för jag är inte så längre. men idag är det precis så det känns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0