hassle

tjatja. haha sitter här i mörkret och snackar med jennifer på msn, vi skickar en massa youtubeklipp till varandra på jävligt gamla låtar, haha kan det bli deppigare än såhär alltså ?? har en del musik sparat på mina favoriter och shit va nice det är såhär några år senare liksom, nicenicenice.

förövrigt har min dag typ sugigt. haft huvudvärk sen jag kom hem från skolan, åt god middag iallafall. träning gick skit, min axel funkade men resten funkade verkligen inte. kom hem skitless, duschade, satt mig här. börjar 8 imorgon men har ingen lust alls att gå och lägga mig. är lite gladare nu iallafall, hoppas det blir bättre imorgon, orka va less liksom, suger ju det med.

jadu bloggen, händer inte mycket kult här eller. menmen.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0