håkan h

tjatja

sitter här med min huvudvärk, min fina förskylning och min gåshud. haha..
ska bara skriva klart det här och sedan lägga mig i soffan med ett mysigt täcke, har suttit vid datorn exakt hela dagen så nu tänkte jag göra nått annat. försöker sjunga med i låtarna men min nästäppa (HAHAHHA KAN MAN SÄGA SÅ ENS??) stoppar mig.... hårt o leva alltså, menmen, nu ska vi vara glada. hade tänkt att 2011 ska bli det bästa året någonsin, iallafall hittills :) är jävligt pepp faktiskt, ska må så jäkla bra!!!!!!!! haha ful jag är.

nämen alltstå gu va tråkigt jag har. facebook har inge mer kul o erbjuda så jag dissar datorn och lägger mig framför teven istället. har ja tur kanske jag får några kuliga sms, har ja tur kanske det är ruliga program på teven, har jag tur kommer fader hem med lite chirre och dipp så jag kan feta mig lite, ja har jag tur så ;) vem vet.
dock har jag och jennifer tummat på att bättra oss, så jennifer 'förlåt för mitt
lilla undantag! startar imorgon ja, lovar ;) puss!

ha en king kväll CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0