Dag 20 – Denna månaden

ja det är ju första månaden på året, och det har ju börjat jäkligt bra måste jag säga. visst, allt är ju inte king men jag mår kanoners så det är ju bra. började månaden med att få någon sorts magsjuka, låg halvdöd hela dagen och mådde skit. var dock bra dagen efter så då var jag fit for fight igen. sov hemma hos jennifer mycket gjorde ja, var med ellen en del, var på birsta, var med min "smskompis" (haha) för första gången, skolan började igen, var förvirrad, spelade fotboll som vanligt, gjorde illa min axel, beställde min onepiece, insåg att jag älska blandsallad (haha), träffade smskompisen igen, inomhusligan började, mådde hur bra som helst!, fick inte vara med på cupen pga axeln -.-, knäppte en del egobilder, sov hos ellen, hade trevligt igen, det blev äntligen plusgrader, la ut mycket bilder på bloggen, gick skitdåligt på träningarna, var på kalas hos kid, åt gomat hemma hos ellen, fick min onepiece, hade min första MV-träning på böle och träningsvärk fick ja kan ja lova, hände en massa strul och jag blev less.

ja det är min månad de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0