Dag 17 – Ditt bästa minne

har funderat på den här ett tag nu. men kommer inte fram till något bra.
så det fick sluta med att jag säger thailand.

det var så jäkla skönt att komma bort från allt i 16 dagar. bort från skolan, bort från sörberge, bort härifrån helt enkelt. visst, det var ingen superresa där jag upptäckte hela thailand liksom. vi bodde inte på hotell som man brukar och vi åt inte på många olika ställen. hade ingen att prata med direkt med tanke på vilka jag var där med, men allting var så härligt ändå. behövde inte tänka en tanke på prov, läxa eller nånting alls som har med skolan att göra. behövde inte tänka på vad jag skulle ha på mig och jag behövde inte fixa mig som man gör nästan varje morgon. kunde kliva upp när jag ville, lyssna på mysig musik, sola och må gott bara. jag hade inga problem att tänka på och det var världens bästa resa.

bildbomd*











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0