dag 09 & 10

Dag 09 – Din tro

okej eftersom jag inte tror på något speciellt,
hoppar jag över den och kör 10 istället.
king

Dag 10 – Vad du hade på dig idag

var skitless igår när jag kom hem från träningen, så jag planerade att ha påmig mjukiskläder idag. dock blev det ändrade planer och jag tog på mig annat. ja underkläder som alla andra dagar, rosa bh & rosa söta trosor med hjärtan på. haha.. ett par svarta jeanstights, med ett stort hål i -.- så jag har svarta tights under också. ett svart helt vanligt linne, sen ett helsvart linne med knappar på över. och till sist en nyinkört skjorta jag fyndade häromdagen.
dock ska jag byta snart, tar på mig en skön svart tröja med vitt tryck på bara. kommer vara väldigt svart, men det skiter man väl i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0