Dag 08 – Ett ögonblick

som sagt så händer det ju inte speciellt mycket i mitt liv. därför väljer jag torpshammardelen

var skitpepp hela sommaren för att jag skulle få flytta till till torpshammar och gå aware där. men dagarna innan  jag tog med mig mitt pick o pack kom mina tvivel, jag blev livrädd och ville bara stanna hemma. jag vart samtidigt skitbesviken för att jag blev så också, för jag hade ju faktiskt längtat som en tok och tyckt att det skulle bli världens roligaste grej. men jag insåg aldrig hur mycket jag skulle sakna alla och att jag nog inte var redo att bara lämna allt för att ta hand om mig själv. när jag väl kom dit gick det ju självklart bra, träffade mycket trevligt folk och jag fick spendera mycket tid med julia igen. men jag ville hem helt enkelt. det kändes som ett jobbigt beslut men det var inte svårt. jag visste vad jag ville hela tiden. dock kändes det förjävligt att lämna julia, jag visste att hon skulle klara sig skitbra för sån är hon, men vi hade planerat så mycket och planen var ju att det skulle bli king.
men
det är mitt ögonblick iallafall, när jag insåg på riktigt att jag inte skulle klara av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0