bullshit

blä. skitkväll.
somnade en stund på soffan förut, bra skönt det. sen kom mamma och la sig på mig, och arg är bara förnamnet på vad jag blev. att ha träningsvärk så det känns som att någon har stått och sparkat på dig är inte skönt för fem öre, men om ens mamma kommer och lägger sig på en gör då fan inte saken bättre. haha skrek så jag fick ont i halsen.

men nu mår jag skit. det känns som att inälvorna ska komma ur halsen på mig vilken sekund som helst, vill av någon anledning ligga dubbelvikt trots att det inte blir bättre. vill sova så jag slippe all denna smärta alltså. det värsta på länge, minns inte när jag hade såhär ont sist. ja man kan väl säga, än en gång, att jag är skapligt less denna kväll. vi märker väl om jag går på skolan imorgon, just nu ser det inte ljust ut.

nä nu måste ja lägga mig innan jag köttar min egen mage, skulle bli bra blodigt det så det är väl lika bra man går och försöker sovarå liksom. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0