bad day

godagens.

den här natten kan dra åt helvete. gick och la mig, lågoch vred på mig, insåg att det inte skulle gå, så jag tog med mig min värmekudde, täcke och mig själv ner och la mig i soffan md en brännande påse på ryggen. tog medicin, låg och vred på mig mer, gick och värmde påsen då och då, kunde helt enkelt inte sova. men tillslut så, vet inte alls när jag somnade inatt men det måste ha vare sent, vaknade tjugo över ett idag så. åt lite lunch förut, mår inte alls lika dåligt men jag har fortfarande ont. hoppas på mitt eget liv att det inte blir samma sak igen. orka må dåligt då, suger ju u u uu .
nä hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anthonythale

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2011-07-04 @ 14:18:30
URL: http://anthonythale.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0