14 & 15

Dag 14 – Vad du hade på dig idag

så jäkla ointressant alltså med tanke på vad jag faktiskt hade på mig idag. men jag kan ju ta och berätta. ett par mjukisbyxor, ett linne och en huvudtröja. satt jävligt jävligt skönt kan jag lova. hade underkläder också, men det förstog du nog

Dag 15 – Dina drömmar

vill nog inget speciellt, har liksom inget riktigt mål. som att jag ska bli läkare eller så. jag bara glider med än så länge. vet dock att jag vill ha ett jävligt roligt jobb som jag trivs skitbra med, som jag tjänar bra med pengar på och det ska kännas helt rätt helt enkelt. jag vet att jag inte vill sitta på ett tråkigt kontor som mamma gör hela dagarna, jag vet att jag inte vill jobba på HL som pappa och riva sig på all plast jämt. jag vill inte behöva snåla med pengar varje månad och jag vill känna mig glad liksom. vill inte behöva tycka det känns jobbigt att köpa en extra mjölk för då kanske inte pengarna räcker till allt annat nödvändigt, haha dricker dock inte mjölk, men den principen liksom. vill väl som alla andra hitta någon att dela allt med, bo snyggt, ha en cool bil, två snorungar kanske, ja vem vet. dock vill ja innan allt detta seriösa resa lite, vill må bra och ha det gott liksom. det är väl mina drömmar idag, men jag har ju lätt för att ändra mig så om ett år kanske jag är helt tvärtom. men att vinna på lotto hade ju sittit fint det. är fan drömmen de, några miljoner på en lott liksom, hur nice som helsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0