11 12 13

både elva och tolv har jag skrivit om förutom. därför tar jag alla tre på en gång.

Dag 11 – Dina syskon

jag har ett syskon, johan. han är 6 år äldre än mig och har inte bott här hemma sen flera år tillbaka. vi umgås inte, vi träffas ibland då det bara blir så. vi har alltid tjaffsat och bråkat som typ alla syskon, han höll mig nere på golvet och pickade mig tills jag började grina typ, han retades alltid när han hade kompisar hemma och ända gången vi kramades var när vi blev tillsagda, haha .. idag har vi väl växt upp lite och vi kan prata lite mer som normala människor, dock retas vi mycket fortfarande men det är inte alls på samma nivå. han är ju hur schysst som helst och jag är ju självklart glad över att han är min bror liksom. :)<3

Dag 12 – Vad som finns i din väska

går oftast runt med min adidasväska. har lite allt möjligt i den faktiskt. dock inte så stora saker så före första brukare alltid ligga en skön mysig tröja däri som fyller ut den lite, haha.. sen brukar jag ha en parfym där i, kanske halstabletter, kanske tuggummi, medicin har jag alltid, nån tampong eller två, några onödiga skolpapper typ, plånboken, kanske nån lös tia eller så :) och kanske min telefon om jag inte har den nån annanstans. ja det är väl de.

Dag 13 – Denna vecka

denna vecka vadå? denna vecka har jag gjort dehär eller?? ja får bli så. tror dock jag har skrivit allt redan ju.. skriver igenom lite snabbt bararå.
i måndags - var skitless när ajg skulle gå till skolan, första måndagen efter lovet och allt kändes bara dåligt med att gå dit igen. gjorde inget annat än skolan den dagen iallafall, satt vid datorn typ.
tisdag - skolan var skitonödig, satt hela dagen och väntade på en enda lektion. sen på kvällen åkte jag och tränade, gjorde illa mig lite och det sög ju.
onsdag - beställde min one piece, var i skolan, åt gosallad med jennifer, sen agerade jag finbesök.
och idag är det torsdag. har varit på skolan till fyra och sen åkte ju vi som sagt in till nordic. kollade när laget spelade och en vinst på 6eller7-1 fixade dom. så det var ju bra. nu tänkte jag gå och lägga mig och ladda inför helgen. hoppas på nått kuligt och att jag kanske får spela på söndag. annars blir ja less alltså.....

aha, nä, mm, a nämen nu ska jag gå och sova.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0