tired

mentja.
min huvudvärk är kvar och jag börjar bli skapligt less på att inte känna mig pigg.
men vad ska man göra liksom.
var ju som sagt på bio igår och den var ju faktiskt bättre än vad jag trodde, så det var ju bra. kom hem och åt onyttigheter i mängder sen la jag mig. köpte mig en bok förut som jag säkert lägger upp ikväll kanske, eller imorgon. eller ja jag vet inte ens om jag lägger upp den, haha vi får se. ska åka in till stan sen med moder jord och kolla på min match, sen ska jag till pappa igen. imorgon köper vi målarfärg och förhoppningsvis kommer vi igång med rummet inom väldigt kort. lär ju skriva mer om det så vi märker väl. nä man kanske ska ta och vila lite, haha hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0