spåkulan

detta är vad spåkulan har att säga mig idag.

" Ditt intresse för mystik och hemligheter för dig
samman med en intressant ny bekantskap
."

Har precis tryckt en blandsallad, och innan det sov jag några timmar på soffan. har varit skittrött hela dagen, halvsov på ett bord på svenskan också, hähä.. tänkte försöka rensa bort alla filmer jag har på rummet sen också, ta ner alla affischer, ja det är väl i princip bara det som behövs sen äre bara och börja spackla. hatar målarbiten, känns som att det alltid tar en evighet och man vill bara att det ska bli klart.. menmen, blir nog bra tillslut.
20.00 äre sofies änglar också, grät som en dåre sist så det ska jag lätt se. haha tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0