precious

tjatja.
gick ju som sagt till ellen igår och spenderade även natten där. vi gick runt i sörberge och frös sen gick vi hem till ellen igen. poppade popcorn, åt bilar, drack vatten, laddade hem filmer, hängde med erik, skrattade, slog på en film, sen  höll vi på o somna båda två, vilket jag snart gjorde. ellen hade hjälpt mig av med kläderna, jag hade sagt en massa konstig som jag inte kommer ihåg, ja, det hade vi ju kul åt imorse när vi vakna iallafall. haha..
åt god frukost, sen vandrade jag hem. ska träna för första gången den här veckan också, så vi får ju se hur det går. sen måste jag plugga när jag kommer hem också, ligger bra mycket efter i matteboken så nu jävlar.

tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0