Dag 28 – Något du saknar

jag saknar nog inget specillt. bara personer kanske. men inte så många.

moa. vi var med varann hela sommaren och nu träffar jag henne aldrig eftersom hon flyttade till piteå. från att prata med varann varje dag till att inte prata alls nästan. riktigt tråkigt ju ..


julia. vi träffas ju på skolan och är med varandra ibland, men det är fortfarande inte som det en gång varit. dock är vi skitbra vänner men saknar ändå den tiden.


äh. finns mycket jag saknar och det kommer ju ta lång tid att skriva allt det ju. saknar ju t ex. thailand jag, men nya planer håller på att smidas så det blir nog brare, hard work resten av året så löser det sig sen, haha puss hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0