change me

tjabba. sitter här i mörkret och lyssnar på musik, sitter på facebook, läser bloggar, redigerar bilder och skriver blogg. allt på samma gång, coolt de. är hos pappa igen och som vanligt blir uppdateringen bättre igen. slänger upp en lista för att liva upp stället lite. ciao

DITT LIV

Vad heter du? - sara
I mellannamn då? - stina
Vart bor du? - sörberge
Trivs du där? - japp
Brukar du läsa horoskop? - ja nu på senaste tiden så,
Har du körkort? - näj, eller jo, moppe
Äger du några converseskor? - 8 par
Favoritdjur? - säger väl katt då
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, mat,
Antal kuddar i sängen? - 4
Kan du baka bullar? - ge mig ett recept så löser det sig
Bläck eller blyerts? - beror ju påre
Mc donald's eller burger king? donken
Är du allergisk mot något? - inte va ja vet
Äger du ett busskort? - ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - dricker aldrig mjölk 
Vad åt du till frukost? - två rostade mackor
Hur ser du ut idag? - h e m s k, haha har klagat hela dan
Nästa mål i ditt liv? - har många mål ja.
Vad såg du senast på tv? - OC.
Hur svarar du i mobilen? -  hej de är sara eller hallå, beror ju på
Vem ringde du senast? - ellen imorse
Antal timmar sömn inatt? - vet inte när jag somnade
Sov du ensam? - ja
Vad innehåller din favoritnattmacka? - nattmacka?? äter inte på natten ja eller

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: var nog jag de ;)
Du gick på stan med: de är frågan de, bra längesen nu
Skällde på dig: mamma
Skickade ett e-mail till dig: jag själv

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja
Bråkat med ditt husdjur? - när jag hade ett så
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Ne

SAKER


Tar du droger? - nej
Vad är du mest rädd för? - är rädd för mycket ja
Vart vill du gifta dig? - inte vet jag eller
Vad hatar du verkligen? - falska jävla idioter.
Har du varit kär? - jea ja*
Har du ett jobb? - nä
Gillar du att ha folk omkring dig? - beror på vilka, men oftast så ja
Är du ett hälsofreak? - haha ne
Är du ensam nu? - ja
Några piercings/tatueringar? - i naveln oc 4 i öronen
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - dom jobbiga
Vill du gifta dig? - kanske de
Vill du ha barn? - ja

FAVORIT

Rum i huset? - mitt
Typ av musik? - det mesta. men inte superhård musik, bara jobbigt de
Månad? - inte vintermånaderna, inte dom kalla

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Köpt någonting? - har jag nog
Varit sjuk? - nä
Sagt "jag älskar dig"? - ja
Träffat nån ny person? - nej
Saknat någon? - ja
Kramat någon? - ja
Kysst någon? - nej

SENASTE


Låt du hörde: change me
Film du såg: började se nån i helgen, men kommer inte ihåg varen hette
Drink du köpte: köper inte drinkar ja eller
Mat du åt: mos o korv
Person du sa att du älskade: det vet ja inte
Gången du åt en 7-Eleven korv: vet inte ens om jag har det
Människa du slog: mattias lite lät när han gör sitt grisskratt
Längsta bussresa? till stockholm bara
Irritation: min armbåge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0