25 26 27

haha de va längesen nu ja skrev på denna.
men ja kör på 3 stycken nu när jag ändå är på gång.

Dag 25 – En första

jadu, en första vadå? .. min första fotbollsmatch någonsin kanske? konstigt nog så minns jag faktiskt den :s vet dock inte vilka vi mötte, men jag spelade med mitt dåvarande lag fagervik, och vi vann med 3-1 och jag stog även för ett av målen. jag var så jäkla glad när jag kom hem, hyffsat nöjd man var då alltså, haha liten var jag också. nu väldigt många år senare spelar jag fortfarande, jag har genom alla dessa år, skrattat, gråtit, älskat och hatat. men jag har gjort många "en första" inom fotbollen. ja som sagt mitt första mål, mitt första nickmål, mitt första gula kort, mitt första röda kort, min första räddning, mitt första straffmål, mitt första frisparksmål, min första straffräddning, mitt första uppehåll, min första damträning osv.
haha ja det var det.

Dag 26 – Dina rädslor

jag är rädd för ganska mycket ja egentligen. jag är rädd för höjder, men bara eftersom jag tror att jag ska ramla ner och göra illa mig. jag är rädd för mörker, men bara för att jag tror att det ska komma någon och skrämma mig. jag är rädd för att bli lämnad, eller ensam kanske man ska säga. är för det första väldigt osäker när jag är själv, och för det andra suger det ju att bli lämnad. alltså det suger ju jävligt jävligt mycket nu när man tänker efter, haha. är rädd för att åka störtlopp i fjällen, det är ju bra läskigt de. är rädd för vissa karuseller, som bergodalbanor, frittfall, ja alla dom där höga och snabba. tror även där att nått ska gå sönder och jag ska ramla ner eller nått. får för mig så mycket dåligt jämt att det resulterar i att jag är rätt rädd av mig, menmen! :)

Dag 27 – Din favoritplats

min favoritplats är nog hemma i mina rum. att ligga i sängen och se på antingen film eller tv, eller ligga och lyssna på musik, att sitta och rita litegranna, att bara va helt enkelt. efter väldigt jobbiga skoldagar vill man ju bara hem, när det har gått sämst på en träning vill man ju bara hem och duscha av sig ilskan ungefär. visst det är jäkligt skönt t ex utomlands också, men hur skönt det än är det har man ändå en viss hemlängtan mot slutet. ja helt klart, mina rum är mina favoritplatser. det är min egen plats och där får jag vara och må hur jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0