obegripligt ensam

Det var inte allt för jobbigt att kliva upp imorse, och det var väldigt längesen jag kände så. Jag klev iallafall upp, drog på mig uggsen och sprang över in till huset. Klev in i duschen på en gång, och tiden efter det är lika ointressant som ovanstående text. Gick iallaflal till skolan och hade några lektioner, hade seminarium på psykologin som jag tror gick bra. Och till sist hade jag bild, blev äntligen klar med en bild jag knåpat på länge nu, så det var ju skönt. Fick sluta tidigare så då vandrade jag hem i en jäkla fart må ja säga. Kom hem och åt lite lasagne, sen satt jag mig här.

Har kikat runt lite, och funderat på religionen som jag snart ska sätta igång med. Ikväll har jag träning också, trevligttrevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0