mmmm

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - japp
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - ska va mamma derå
3. Hur ''lång'' är du? - 176 jävligt långa cm...
4. Vad väger du? - jag vet inte riktigt, fast hade jag gjort det hade jag inte sagt det ändå
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - girl next door
6. Skriv hela ditt senaste sms - trodde inte du var hemma 
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - beror på vad jag ska säga, men jag smsar oftast
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - inte tillsammans iaf.
9. När såg du senast din mamma? - för en stund sen
10. Icke godkänt i något ämne? - nä
11. Mvg i något? - hade i bild iallafall, nu vet jag inte
12. När vaknade du idag? - vet inte. låg i sängen läänge
13. Vilken är din favoritplats? - mitt rum, i min säng
14. Vilken plats föredrar du minst? - säger som bea, källaren. fast jag tycker inte om skolan heller
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - det får jag se.
17. Vad sover du i? - olika. men oftast tshirt och trosor.
18. Hur många kuddar har du i sängen? - fyra
19. Var har du bott/bor? - timrå och sörberge
20. Tycker du om kinamat? - joedå
21. Tycker du om kaffe? - inte ens lite
22. Vad dricker du helst till frukost? - vatten eller juice
23. Kan du spela poker? - ja om nån berättar hur man gör först, jag glömmer alltid bort
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - känner inte, men vet
25. Vill du ha barn? - ja
26. Kan du några andra språk än svenska? - lite engelska har jag väl innanför pannbenet
27. Har du någonsin åkt ambulans? - ne
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - hav tror ja. fast pool kan vara så jäkla skönt
29. Vad spenderar du helst pengar på? - kläder, mat, och allt annat man gör om veckorna
30. Är du cool? - jävligt
31. Kan du rulla med tungan? - ja
32. Vem är den roligaste människan du känner?- alla e rolig
33. Vad har du för ringsignal? - nån från telefonen
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - inte va ja vet
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - en påse
36. Kan du byta olja på bilen? - visa mig först så ska ni få se sen
37. Vilken var den senaste boken du läste? - minns inte
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? - ja
39. Dansar du i bilen? - ibland kanske
40. När var du i kyrkan senast? - var där med skolan för ett tag sen
41. Hur många hål har du? - men hur många hål har du?
42. Har du någon piercing? - fyra i öronen, och en i naveln
43. Har du någon tatuering? - det kommer
44. borstar du tänderna varje dag? - japp!
45. har du någonsin skolkat? - typ en gång. så duktigt så
46. Provat röka eller snusa? -
47. Har du pojkvän/flickvän? - nejnej
48. Vad är ditt mobil nummer? nästan som ditt
49. Vad ska du göra ikväll? - vara trött av allt plugg jag ska göra
50. Har du några syskon? - ja ett
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? - 0.00 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0