men hej igen

Godagens. Har gått några dagarn sen jag skrev, eller ja, några dagar jag ens satt vid datorn. Har knappt suttit vid min nya fina, vad gör jag om dagarna egentligen?

Har iallafall hunnit varit på birsta både igår och idag. Också måste jag in en gång till innan nyår, hua. Sen har ajg umgåtts med Elin, Mikaela och lite andra två kvällar. Har spenderat pengar som jag inte borde ha spenderat egentligen, haft kul, varit rädd i min lilla stuga nu när Dagmarsjäveln har hittat till sörberge. Men sen då? Inte så mycket mer faktiskt. Kom hem strax efter två inatt, och vid kvart över nio kom Ellen. Så jag klev upp, fixade mig lite snabbt, och gick sen till bussen. Har varit hos pappa nu en stund, vi har färgat bort min utväxt och käkat köttbullar med mos. Är skittrött och ikväll börjar träningarna igen. Min armbåge suger och likaså min kondition, men bara att börja ladda inför fys och träningsvärk. Kan bli trevligt de, el.l.e.r.?

Imorgon väntas hockey, och om det blir jobb eller inte, det får vi se. Annars tänkte jag sova ut och inte ha nånting planerat alls. Kanske får jag upp min nya TV på väggen också, det hade ju varit nått de! Men först så vankas det spelkväll/natt ikväll med vänner ute i gostugan. Älskar lov alltså. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0