luciacup

Tjatja. Min fredagskväll består av jobb för laget. Och imorgon ska jag jobba på en fest. Och i övermorgon ska ja jobba på hockeyn. Så det är ju trevligt.. Dock skönt med en lugn helg, det kan kanske behövas.

Försov mig lite imorse, och när jag väl kom hemifrån så regnade det, det var halt, och slaskigt. Riktigt mysigt väder må ja säga. Jag plaskade mig iallafall fram till skolan, hade nån lektion eller två, sen gick jag hem i slasket igen. Fel och ge oss lite snö nån gång? Eller ja, låt den stanna kanske jag ska säga. Men men.

När jag kom hem la jag mig i soffan, sen i sängen, sen åt ja mat, la mig sen i sängen igen och låg där ett bra tag innan jag fixade mig lite. Har sen dess suttit här. Pappa har åkt på jobbet och det ända som låter är spotify, s.k.ön.t. Men nu måste jag byta om innan mamma kommer. Har 16 minuter på mig. Så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0