lovely

Men hej påre. Gårdagen var trevlig och jag är väldigt nöjd med det jag har fått. Bra snälla människor jag har i min familj och släkt alltså. Började som sagt med lunch hos mormor, sen åkte jag till faster och var där resten av dagen. Kom hem vid 8 igårkväll kanske och var helt slut. La mig nån timme senare och började kika på första säsongen av grey's, haha bra farligt dedär. Kollade på alla avsnit förutom två, så jag somnade väl vid halv 5 inatt kanske. Hähä, härligt med lov skulle jag nog vilja säga!

Vaknade runt halv 1 idag, såg klart de två avsnitten jag hade kvar, och tillslut så klev jag upp. Ska bara lägga över lite bilder och så på externa hårddisken innan jag hoppar in i duschen. Vid 5 vankas det juldagsmiddag hos mamma, så jag kanske borde skynda mig lite.

Lite av gårdagens julklappar för dig som vill veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0