full fart

Hejsanhejsan. När alarmet ringde imorse visste jag inte om jag levde eller inte. Hua va trött jag va, att kliva upp va det allra sista jag ville kan ja lova. Men på nått vis tvingade jag mig upp, hoppade in i duschen och blev lite piggare. Fixade mig lite snabbt, sen gick jag till skolan i kylan och längtade till körkort lite extra mycket.

Har faktiskt varit väldigt aktiv i skolan idag för att vara mig, kanske är det något som är på gång? Man kan iallafall hoppas, denna svacka borde inte vara föralltid kan ju jag tycka. Men men. Slutade vid fyra, sen kom moder jord och hämtade mig för att åka och göra ett syntest. Efter det gick vi och solade, sen åkte ja hem och packade, och till sist skjutsade mamma mig till pappa. Så nu väntas ännu en vecka här. Skola, jobb och ingen fritid står på schemat. Inte verkar det bli mycket ledigt till helgen heller, jag får helt enkelt se.

Ne nu ska jag ta mig en fika innan jag lägger mig. Så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0