finally

Men ÄNTLIGEN gick det bra på träningen. Ja, den stunden jag var med.... Slutade med en jävligt korkad landning och en ond armbåge, så jag fick kliva av. 4 jävla fem-minuters matcher hann jag, sen började jag grina för att det gjorde så jävla ont. Sen satt jag där på sidan med en ispåse, irriterad och med en arm som värkte. Kunde inte gå bättre vaaa?? Men men, är glad nu ändå, för första gången på svinlänge som det gick bra ju. Så ja, den där skitlandningen var nog ändå värt de, räddade ju bollen åtminstone.

Ska bara skriva klart det här, sen ska jag gå ut och lägga mig. Måste kliva upp lite tdigare än pplanerat imorgon för att gå förbi pappsen och hämta lite skolgrejor. Glömde såklart religionsboken på pappas säng så den har jag inte kunnat gjort, men det fixar jag imorgonbitti. Sen efter skolan följer jag med Beus hem och hon ska hjälpa mig att plugga, kanske blir jag äntligen klar med min psykologi, det hade ju varit nått de vettuu

Men nu ska ja ut och sova, s.o.v.g.o.t.t.d.i.n.j.ä.v.e.l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0