dark morning

Hohoo, jag börjar om 59 minuter och här sitter jag och är nästan helt klar. Ska bara byta om så jag slipper gå i sov-tshirt och trosor till skolan, det hade ju varit pinsamt de. Men ingen bråska ingen bråska, gud så skönt. Dock borde jag nog gå lite tidigare än vanligt då det är svinigt halt ute, eller ja vad vet jag, men igår vare det iallafall!

Igår så gick skolan faktiskt jäkligt bra, första gången i tvåan jag känner mig nöjd typ. Jag gjorde en geografiredovisning med mina vännor, som det gick bra på. Sen hade jag ett matteprov också som jag hade oroat mig hela dagen, men det kändes faktiskt bra! Skrev på allt till och med, inte så illa pinkat!

Efter det provet så tog jag, Jennifer och Bea bussen till birsta. Julia hoppade på i timrå och sen när vi kom fram så gick Bea och handlade gofika till idag, och vi andra gick på julklappsshopping. Fick med mig en julklapp iallafall, men annars bara saker till mig själv, haha.. Men efter en många affärer, mat och lite fika så kom Tina och hämtade oss. Jag blev avsläppt på ncc där ja skulle kika på min träning. Sen kom moder jord och hämtade mig.

Kom hem, slog på en tvätt, började slå in julklappar, hoppade in i duschen vid halv tolv mitt i paketinslagningen, kom ut och fortsatte slå in, sen gick ja ut och la mig. Tog väl cirkus en timme innan jag somnade, så inte har det blivit så många sovtimmar inatt eller. Men det kändes imorse kan ja lova, kändes som att jag hade sovit i fem minuter och ögonen gick knappt att öppna. Hua. Men upp kom ja ju, så det är ju bra. Men nu ska jag lämna all denna text, måste kila jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0