27 dresses

Tjatja. Bra fint med fredag imorgon! MMMMmmmmm ledighet, det är lycka det!

Skolan rullade på bra idag, fast å andra sidan kan det väl inte gå dåligt när man har aids-dag, haha menmen. När allt var klart så gick ja förbi ica och köpte rostbiff. Sen vidare hem till pappa och lagade lite mat. Efter den så somnade jag. Vaknade av ett sms vid halv åtta och fattade ingenting, fem minuter senare ringde mamma och kom och hämtade mig. Så nu är jag här, trött och njuter av torsdagskvällen. Men haha, va gammal ja lät. Blir automatiskt lite gladare när det vankas helg bara, hähä.

Imorgon efter skolan åker jag nog in med disco till birsta och handlar julklappar. Vad jag nu ska köpa, det får jag fundera vidare på. Men nu ska ja kika på klänningar, kanske man ska överraska med en sån på nyår! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0